Din șapte au rămas trei: noua structură din lumea produselor OBO

OBO Bettermann își prezintă produsele atât în format tipărit, cât și în spațiul online, cu o structură nouă, mai clară. Cele șapte unități de produse existente până acum sunt înlocuite de trei domenii de utilizare supraordonate. Astfel, este posibilă nu numai o prezentare mai simplă a produselor, ci și o prezentare mai clară și mai practică a domeniilor de utilizare. Noile domenii de utilizare sunt: instalații industriale, instalații pentru clădiri și instalații de protecție. Din instalațiile industriale fac parte sistemele de susținere a cablurilor, de conectare și de fixare pentru industrie și infrastructură. Instalațiile pentru clădiri includ produse din domeniul conducerii cablurilor și al sistemelor în pardoseală pentru administrare, clădiri funcționale și arhitectură. În categoria instalațiilor de protecție sunt integrate competențele OBO în ce privește protecția la trăsnet, la supratensiuni și la foc.  

Cu ajutorul simbolurilor noastre memorabile, puteți recunoaște cu ușurință cele trei noi domenii. 

Corespunzător noii clasificări elaborate pentru produsele din portofoliul nostru, și cataloagele OBO introduc un nou concept, acestea împărțind gama de produse în trei cataloage de produse: Instalații industriale, Instalații pentru clădiri și Instalații de protecție. Cataloagele de proiectare completează oferta cu instrumente de asistență în proiectare, exemple de montaj și informații suplimentare cu privire la instalarea produselor individuale. Cataloagele noastre pot fi descărcate . 

Pentru a obține cataloagele în format tipărit, ne puteți contacta telefonic sau puteți solicita cataloagele prin . Noua structură apare online, pe site-ul oficial al OBO, cu o structură adaptată a meniului. Cei care accesează site-ul pot face clic direct pe unul dintre cele trei domenii de utilizare și pot alege produsele adecvate pentru ei.

„Prezentarea produselor noastre, atât online, cât și offline, va fi mai clar structurată și mai ușor de înțeles pentru clienții noștri. Acest lucru se aplică în special piețelor internaționale”, declară Matthias Gerstberger, manager al departamentului de marketing la OBO Bettermann. „Scopul nostru este acela de a le oferi clienților noștri un aspect și o structură moderne și orientate spre utilizator atât în sfera produselor, cât și în cea a comunicării.”

Galerie foto

Downloads