În calitate de companie activă și în expansiune la nivel global, cu o mare varietate de produse, avem un lanț de aprovizionare din ce în ce mai complex. O relație bazată pe încredere și cooperare cu furnizorii noștri este esențială pentru a putea face declarații cu privire la respectarea prevederilor legale și a standardelor sociale.

În acest context, de câțiva ani realizăm sondaje în rândul furnizorilor despre managementul calității, managementul energiei, managementul mediului, siguranța muncii și siguranța în lanțul de aprovizionare și ne evaluăm furnizorii pe baza rezultatelor acestor sondaje.

Pentru a pune în aplicare în mod specific tema sustenabilității în domeniul lanțului de aprovizionare, OBO lucrează în Germania cu o abordare privind diligența necesară care se bazează pe directivele OCDE. Procesul cuprinde cinci etape: analiza riscurilor, derivarea priorităților și obiectivelor, definirea și punerea în aplicare a măsurilor, monitorizarea și raportarea.

În cadrul analizei riscurilor, riscurile economice, ecologice și sociale sunt identificate și evaluate pe baza grupului de materiale sau a furnizorului și apoi transpuse în măsuri de reducere sau de eliminare completă a riscurilor potențiale.

 

Acest proiect respectă următoarele obiective de sustenabilitate ale Națiunilor Unite